Odpowiedzi na najczęściej zadawane
pytania

Chcemy przekazać naszą wiedzę w najlepszy możliwy sposób.

  • Czy możliwy jest zwrot pieniędzy w przypadku rezygnacji z lotu przez pasażera?

    W przypadku anulowania lotu lub nieskorzystania z lotu zawsze rozróżnia się, czy przyczyna odwołania lotu leżała po stronie przewoźnika lotniczego czy też po stronie pasażera. Wielu konsumentów automatycznie zakłada, że ​​w przypadku anulowania lotu przez pasażera lub nieskorzystania z lotu wszystkie ich pieniądze automatycznie przepadają. Ale tak nie jest! W takim przypadku nadal możesz odzyskać swoje pieniądze! Na pierwszy rzut oka brzmi to zbyt pięknie, aby mogło być prawdziwe, ale to prawda!  

  • Nie skorzystałeś z lotu lub przegapiłeś go? Zwrot pieniędzy!

    Sam anulowałeś lot? Nie mogłeś polecieć – z jakiegoś powodu – lub przegapiłeś lot? Nawet wtedy możesz odzyskać część swoich pieniędzy. W tym przypadku obowiązują te same zasady, co w przypadku odwołania lotu. Niektóre linie lotnicze chcą się zabezpieczyć i specjalnie w swoich ogólnych warunkach przewozu (OWP) umieszczają zapis, że anulowanie rezerwacji jest wykluczone. Na szczęście dla Ciebie takie klauzule umowne są nieważne. Niezależnie od zapisów OWP, przewoźnicy lotniczy nie mogą uniknąć zwrotu niektórych składników ceny biletu lotniczego. Tym samym szanse na częściowy zwrot kosztów biletu lotniczego są zatem zazwyczaj duże!

  • Czy muszę coś płacić za usługę "Zwrot za Bilet"?

    Samo złożenie wniosku nie wiąże się z żadnymi opłatami. Dopiero po podpisaniu umowy i skutecznym wyegzekwowaniu zwrotu kosztów biletu, potrącimy naszą prowizję od nominalnej kwoty roszczenia i wypłacimy Ci obiecaną kwotę płatności. Więcej informacji na temat naszej prowizji oraz usługi "Zwrot za Bilet" można znaleźć pod odpowiednimi linkami.

Dodaj tu swój tekst nagłówka

Dodaj tu swój tekst nagłówka